Zondag en maandag.

24 april 2017 - Hong Kong Island, China

Zondag eerst met de bus naar de trein, 3 uur gereden en naar een oude tempel in Kanton geweest. Toen met een grote Catemarang naar Hong Kong gevaren!

'S avonds met de metro en een bootje naar de sky-Lijn geweest. Erg leuk!!!  En later in het hotel nog een pilsje gedronken  €10,00 voor een kleintje pils!!!

Maandag tot 12.00 uur vrije tijd en s'middags met de bus een rondrit over Hong Kong eiland. Door de haven gevaren waar prachtige schepen van de erg rijken liggen en nog meer armoedige boortjes van de vele armen. Het eiland staat vol met flats met alweer dure flats voor de rijken en flatjes van 30 tot 40 m2 meter voor de armen.

Vanavond laat. Vliegen we en dinsdag zijn we weer thuis!!!

1. Yvonne:
    24 april 2017
    Nou het is een hele belevenis geweest voor jullie ,denk ik ,moe en voldaan weer naar huis ,en even een paar dagen bij komen ,en alle belevenissen tot je door laten dringen .ik kom gauw een keertje langs .rust eerst maar uit ,goeie reis terug .